All by myself

Jul, jul, jul. Ett väldigt tjatande om julen just nu, men vet ni vad? Jag älskar det. Så fort någon äter en mandarin eller liknande på morgontåget till skolan får jag nästan gåshud för jag längtar så enormt! Även fast jag inte har någon aning om vart jag ska fira denna julafton någonstans..

Pappa? Bara 4 pers?
Morfar? Kommer Micky vara där? Skriv eller hör av dig kusin så jag vet!!
Farmor?


Pyntade i alla fall julgranen för ett par dagar sedan, vi har ju absolut den schnyggaste julgranen! Den är vit, har svart kulor,vita, och blå och blått ljus i. Läckert!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!