I hope it rains

Det har varit lite dålig uppdatering på sistonde, men det är inget jag tänker be om ursäkt för. Jag använder bloggen när jag känner att jag har tid över och vill skriva av mig lite, det är väl okej?

Igår var jag, jenyi och ewe i stan och handlade lite - sedan idag var jag och jenyi i skärholmen och imorgon fortsätter det.

Här kommer de senaste fynden:

 
Ny plånbok från Åhléns city - 199 kronor


Kjol från gina tricot (jättedålig bild det är kolsvart irl) - 70 kronor


Tunn bh och trosa från gina tricot - bhn: 50 kronor trosan: 30 kronor


Tunn kofta från gina tricot - 250 kronor



Skor från scorett - 500 kronor


Diadem och örhängden från gina tricot - diadem: 35 kronor, örhängen: 50 kronor


Linne med paljettdetaljer vid brösten från cubus - 75 kronor


Torr schampoo (måste pröva, även om jag tycker det är lite äckligt att inte tvätta håret varje dag) från Lindex - 40 kronor


En till kofta fast i motsatt färg från gina tricot - 199 kronor




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!