Higher

Det var någon som frågade mig i en kommentar lite längre ner vad jag fick i julklapp så jag tänkte visa er det nu. Eller.. a, det tänkte jag ju göra sen innan också men men.


Victoria Beckham parfym


Princess body lotion och ett halsband


Bh och trosa från min älskling


Parfym och duschgel LOVE ETC från min älskling


Hugo boss parfym för tjejer


Presentkort på gina för sammanlagt 1500+5500 kronor+150 kronor biobiljett


Sloggi trosor och sminkkit med highlighter,ögonskugga samt mascara


Läppglans och mascara från L`oreal


Sjal, armband samt sockersöta sockor (sockorna är med små hjärtan på från min älskling)



Högtalare till min data


Hårfön som har allt från babyliss

 
Bvlgari omnia parfym och lotion samt ask


Red parfym

Samt 1000 kronor på Scorett




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!