Miss canada


* Glada chaufförer!
När jag gick på bussen i Rönninge förra veckan någon gång så sa han: hej och jag likadant och gick förbi- då ropar han efter mig och till alla andra att man ska vara gladare och ler. Sånt får verkligen upp mitt humör! Speciellt när det är så tråkigt och trist utomhus nu. Man ska vara glad för det man har och njuta av julens härliga stämmning! Sedan när bussen började åka såg han en gammal tant i backspegeln och backade tillbaka sen behövde hon inte betala han bad henne bara sätta sig ner och ta det lungt. Stort plus!

* Jullov! Vilka studenter skrattar sig inte lyckliga över jullovet som kommer nu? Då slipper man all stress!! Njut av lovet och umgås med nära och kära och tänk inte ens på plugget.


* Paradise hotell - ja, faktiskt. Det enda dem gör är att ha sex och snacka skit. Vem tycker det är roligt att kolla på det? Alla skämmer bara ut sig och stackars familjer där hemma som sitter och kollar på sina barn.

* Pedofiler
När jag satt på buss: 1an mot Frihamnen satt en pojke mitt emot mig och en stol brevid honom var tom sen stolen efter det var det en man som satt på. Han satt och viskade i hans öra hela tiden och pojken såg verkligen rädd ut. Jag stängde av min musik som jag lyssnade på och iaktog mannen rejält. Han viskade att pojken skulle flytta sig närmare honom för det var fler som ville sitta, sen tog han armen om honom och viskade något snuskigt så killen flög tillbaka till sin första plats han satt på. Hann tyvärr inte se mer, var tvungen att gå av.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!