I run away

Nu när det närmar sig julen så tänkte jag skriva en önskelista! Jag vet att åtminstonde hälften av min släkt läser min blogg så nu slipper ni fråga. :)


1. En chiuaua
2. Julklappen som jag fick av mami förra året (det var 10.000 kronor)
3. Mic och högtalare som man kan koppla in i eluttag (helst inspelningskit)
4. Ett ställ till min synth samt nothäfte med bokstavsnoter med rNb låtar
5. Smycken (ring (ringen ska vara för "fuck you fingret") eller halsband i guld)
6. Presentkort på Scorett, H&M, Stadium, deichmann eller gina tricot.

7. Locktång som ger vågiga lockar, INTE hollywood lockar.
Mer kommer säkert komma upp på denna, så håll utkik!

istock_mic.jpg headphones & mic image by BriAKAGigglez



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!