Now I know what a fool i've been

Schliten och hungrig. Orkar inte göra mat. Då är man lat.

I fredags var det hemma kvälls mys med mamma och senare kom pojkvän och mös. Trevlig. Igår var det fest, två olika. Min kusin www.miccky.blogg.se fyllde år så vi var i Järna och firade henne. Hon fick jättefina saker och var verkligen jättesöt, synd att jag inte tog någon bild men får nog tag på en senare som jag kan lägga upp senare var vi i Kästa med folk, lite tullinge folk och huddinge folk bara. Drog dit Sara och vän, Sabina och Jenyi - lite tråkigt när drickan tog slut men ändå rätt mys. Tog taxi hem runt halv tre tiden. Bilder kommer upp senare när jag orkar gå till väskan och hämta minneskortet.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!