Welcome home

Jag är så trött på folk som ljuger, och speciellt sådana som säger en sak men sedan har en orsak till precis allting. jag menar, kan man aldrig erkänna liksom: okej, jag ljög förlåt. Så enkelt är det? Nej, folk kan bara inte erkänna att dem är falska. Jag begär inte av någon att dem ska vara perfekta, för ingen är det. men att ljuga är en av dem absolut värsta sakerna jag vet. Jag är inte heller perfekt, men när jag ljuger vilket knappt aldrig har hänt så får jag en hemsk känsla i magen, frågan är till er nu om ni får det, eller om ni är så äckligt falska att ni kan somna med gott samvete på kvällarna. Energitjuvar är sånna som försöker tjäla god energi, energitjuvars största kännetecken är att dem försöker kasta skulden på någon annan för att må bättre själva - enda sättet för dem att ändra på sig? Kör samma spel tillbaka.

Vad ger dig rätt att behandla mig som skit när jag i praktiskt taget för allting för dig? du är inte den personen jag en gång kände, nu vet jag inte vem du är men jag hoppas för både din och min skull att detta bara är en fas i ditt liv. dock har det gått en tid nu och om jag tänker realtistiskt så kommer du inte ändra på dig, jag vet det, du vet det och alla andra vet det också. Du vet att jag inte lyssnar på vad andra människor säger till mig vad jag ska tänka och tycka för jag har en egen hjärna att tänka med och ett eget hjärta att tycka med. men om du inte ändrar dig, då orkar inte jag mer..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!