Because of you

Jag har verkligen problem med att somna, men saken som är snäppet värre är den när jag vaknar runt 5.00 varje morgon. (Jag vet varför,så det behöver vi inte gå in på) DOCK så skulle jag gärna vilja prova sömnpiller, men de vill läkarna inte skriva ut till vem som helst pga. att folk blir beroende. I söndags, då låg jag bara och vred och vände på mig hela tiden framför tv:n som var på låg volym. Då kollar jag snabbt och då kommer en reklam som handlar om sömnproblem, helt perfekt tajming så nu är det bara att pallra sig iväg till apoteket och köpa dessa!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!