Laugh about it

Ja, det har varit lite dålig uppdatering jag vet det, men jag känner bara att jag inte har någon inspiration just nu. Vet inte varför. Hösten kanske? Nja.. Idag ska jag hur som helst ut med min bästa vän, kanske några fler vi får se. Planerna för idag är såklart fest. Juste, just nu sitter jag med hårfärg i mitt hår. Jag är ju svart hårig, så igår hade jag och M väldigt tråkigt så vi bestämde oss för att färga håret. Resultatet? Mammas blev bra, mitt blev åt helvete! Nu sitter jag med guld blond färg i håret, får hoppas på att detta blir bra! Det ser bra ut just nu i alla fall, men det kan ju vända!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!