This is the way it should be

Så, nu är jag hemma! Måste bara berätta att min dag har varit helt perfekt. Jag brukar aldrig ha sådana dagar annars. För det första så visade både mitt och min pojkväns horoskop i tidningen idag att det skulle sluta med kurr, så då tänkte jag: jahapp, inte en bra dag idag heller.. Sedan mötte jag min kusin på tåget vilket jag blev glad över eftersom vi ses så sällan nu för tiden. Sedan blev det inget bråk som horoskopet sa att det skulle bli heller! Sedan blev det grön gubbe precis när jag kom vid övergångsstället (som jag annars brukar stå vid i cirka 5 minuter, känns det som i alla fall) Sedan kom Mamma och hämtade upp mig vid stationen, så då slapp jag ta bussen i 20 min. Nej, jag ska verkligen inte klaga!




Kommentarer
Postat av: tjorven

a men asså vikken turnisse du e då!tycker ja iaf...hahahehe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-11-04 @ 16:33:17
Postat av: Johanna

svar: jasso, tycker du? jaaaaha, du menar när hon spelar i "En prinssesas dagbok 1" med krulligt hår och sådär haha ;-)



nej jag bara skojade, men jag hoppas jag kan ta det som en komplimang då :D



ta hand om dig! :)

2009-11-05 @ 11:02:19
URL: http://johannawennerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!