You bring feeling to my life

Jag hatar när du klankar ner på mig, jag hatar när du säger men inte gör, jag hatar när du härmar mig, jag hatar när du lämnar mig för andra, jag hatar när du ljuger mig rakt upp i ansiktet och förnekar det, jag hatar när du skriker på mig, jag hatar när du slår mig, jag hatar när du ignonerar mig, jag hatar när du planerar men sen tar allt i sista minuten och tror jag ska hänga på, jag hatar när du beter dig som ett svin, jag hatar hur du alltid är sur, jag hatar hur jag får en utskällning varje dag, jag hatar att gråta mig själv till sömns, jag hatar när du inte svarar på mina sms och säger att du inte kände för den låg i fickan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!