Baby give it up

Hej!

Nu sitter jag på mammas kontor, ska snart bege oss mot garaget och fixa lite saker. Idag ska jag nog bara ta det lungt får se vad som händer. Skulle träffa en kompis men hon har fått öroninflammation så det är nog kanske inte en sån bra idé, hoppas hon mår bättre imorgon i alla fall.

Halloween imorgon. Jag har inga planer om vad jag ska klä ut mig till, inge direkta fest planer heller faktiskt. Inte känner jag någon panik för det, jag har bara lust att klä ut mig riktigt fult med några nära vänner och skrämma skiten ur alla som kommer och plinga på. Barnligt? Totally.




Kommentarer
Postat av: tjorven

verkar ju asläskigt ju!!!

2009-10-30 @ 22:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!