I'v been waiting for you

Snart kommer min pojkvän hit, då ska vi nog ta ett bad tillsammans och sedan ha en riktig myskväll! Tror vi bägge behöver det. Nu sitter jag och familjen (dvs. jag, mamma och Mona) på någon film de beställt från internet. Hur människan tänker, hur man ska tänka för att må bra och vara lycklig. Känns som rent skitsnack från min del, men.. vem vet.

Måndag: plugg
Tisdag: plugg
Onsdag: plugg + 3 prov! (klarade nog bara ett)

Torsdag: plugg,gym, lämna in helvetestratten samt berättelsen
Fredag: plugg,gym, IDOL!
Lördag: nagelfixning, shopping med www.miccky.blogg.se
Söndag: Ta det lungt, städa, ta-hand-om-mig-själv dag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!