Peggy sue

Jag skaffade mig en ny design genom internet helt gratis, bra för mig. Och visst passar den till mitt bloggnamn? Ja, det tycker jag med. Nu sitter jag och kollar på Idol, har inte kollat någonting på det sedan det "verkligen satt igång", skäms på mig. Jag trodde det höll på i 2 timmar, högst! Men det håller visst på i 3 timmar? Tycker jag nästan blir lite jobbigt, just därför jag slog på datan.

Och vad har jag gjort idag? Jo, jag har varit i skolan, var JÄTTEhungrig men gullig som min pojkvän är så sprang han iväg för att köpa macka åt mig, men gullungen kom tillbaka med en foccia istället. Satt fin fint i min mage, blev proppmätt. Sedan tog jag fel tåg hem, hamnade i Farsta strand, och pinsamt nog är det inte den första gången det hänt..

Just nu sitter Camilla löst i Idol. Tror ni hon åker?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!