I gotta give it to her

Igår blev jag upphämtad så drog vi hem till Matte, satt där och tog några iskalla och därefter vidare till en annan kille. Blev lite bråk och slutade med att jag tog en taxi hem. Jag är sist kvar i taxin och då säger taxichauffören:

- Det här är nära där Carina bor
- Vem Carina?
- Larsson
- Det är min mamma
- Nehe är du Nisses barnbarn?
- Yepp, min pappa är Tommy Lundström
- Du satt i mitt knä när du var liten. Jag är Beckis!

 
Det sjuka är att jag visste exakt vem det var, han var jämt hemma hos oss när jag var liten. Världen är allt bra liten alltså!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!