I need you know

Har lite inköp som jag ska ta bilder på och lägga upp, men det har inte blivit av för att jag inte hittar min sladd till mobilen så ni får nöja er med detta utan. Dock tappar man ju blogglusten litegranna då som ni kanske har märkt.

Igår var Micky här, vi kollade på filmen American Virgin som var helt okej, sen kollade vi på en till film som jag och mamma köpte här om dagen: Step up, typiskt sån film som jag bara äääälskar. Handlar om musik men speciellt dans och det har jag varit insatt i enda sen jag var liten. Nu ska jag och Micky börja dansa, ska bli riktigt kul.

Ikväll blir det utgång med Hanniebannie, men nu blir det en sväng förbi systemet. Den här ska med mig hem!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!