I was taking care of you

Det blev ingen skola för mig idag, larmet ringde inte eller så var det så att jag somnade igår utan att ha ställt klockan.. Dumt gjort, jag som skulle vara VARJE dag i skolan den här veckan, det var liksom veckans mål för mig. Men, det gick ju åt helvete. Imorgon och på fredag får jag köra stenhårt.

Gick upp runt 9.00 i morse i alla fall, körde ett träningspass med Paolo roberto's dvd. 15 min mage,rumpa och lår eller 15 öka fettförbränning. Dock fortsatte det lite längre än 15 min, så efter 20 stängde jag av. Då hade jag svettats tillräckligt. Sedan blev det ägg till frukost och därefter ett tupplur till 14.30 ungefär. Sedan har jag bara slappat, kollat resor.

Försöker skriva ett tal som jag ska ha på fredag/måndag i nationella Svenska B. Det handlar om förhindrad kärlek, men jag har redan skrivit för mycket än det man får, och jag är inte ens klar, och nu måste jag ta bort mer än 30 ord? Jesus christ.. Om någon redan har haft detta, hjälp?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!