Ohoho here she comes!

Jag fick g på FEK B provet i bokföring - faktadelen. Ni anar inte hur glad jag är då jag inte hade pluggat och bara trott att allting skulle gå åt helvete eftersom det hade gjort det på lektionen. Efter skolan åkte jag till kontoret lite snabbt sen till Tumba för att beställa synundersökning - måste göra det för att senare få mitt körkortstillstånd. Därefter blev det in på Ica, ryka några glasspaket, förbi grillholken, hyra film. Haha, hyrde spacebuddies, otroligt töntig, typ för fem åringar men jag hade sett alla andra.. Då somnade jag efter cirka 30 min och vaknade nu. Lyckat (y)!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!