Shame on you

Fyfan alltså. Att man orkar ljuga sådär hela tiden. Jag menar, du kommer inte ha några kvar sen men det tror jag faktiskt inte ens att du har fattat. Jag är trött på att vara den som alltid frågar dig. För det enda du gör, är att ljuga. Och sånna människor, vill jag inte ha i mitt liv tyvärr.. Att skylla ifrån dig är det värsta du kan göra när du vet själv att du kan bestämma vad du själv vill. Men du är för svag, I should have know'n better efter alla dem gånger du har gjort såhär. Tycker du själv inte nu att det börjar gå överstyr? Som besatthet. Jag kommer inte finnas här på ett lååååångt tag efter när du tröttnat. Så du vet det nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!