Let it be, let it be, let it beeee

Idag har varit en bra dag, eller.. en ganska bra dag. I morse hade jag endast sovit en timme - hade verkligen svårt att somna igår, bara låg och vred och vände på mig och började övertänka saker. I morse började jag gråta medans jag satt på lite underlagskräm innan sminket för jag var så jävla trött, sen var det väl andra saker som låg bakom också. Dock efter det vändes dagen, jag hade en bra dag i skolan för en gångs skull, Sandra söt som hon är kom och mötte upp mig så åkte vi till Rönninge och därifrån med bil till Skärholmen för att hämta ut min ring. Väldigt söt och chic, lite tunnare modell i jämfört med mina andra. Så här kommer den efterlängtade bilden:


Inte den bästa bilden men det kommer fler dagar!

Därefter tog jag med söta bazze på en låååång promenad, vi gick säkert 8 km minst i alla fall. Det tyckte han nog om, sötälsklingen. Bra träning också, imorgon blir det gymmet med Linnéa! Va gör vi, nu kör vi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!