But I kind of like it

Jag och Micky gick in på Jula idag för att köpa spacklet, då passade vi på att köpa en insektsdödare också. Ser ut som ett babminton(?) rack som ger elstötar när man slår till. Micky: Amen ett sånt här köper vi också. Asså vanliga insekter dör på dirr på första slaget men getingarna får man hålla ett tag på tills dem verkligen dör av elchock och då.. då släpper man! Haha så söt

Några timmar senare så kom det in en sån där.. vahetere.. långben! Då tänkte jag: nä nu jävlar, proppa in batterierna fort som satan i racket och smällde på men den började brinna? fast den levde fortfarande? Skulle inte det här racket döda krypet "dirr"? Det brann för i helvete levande. Nä, jag kan inte hjälpa det. Jag har skuldkänslor för det stackars krypet. Fast efter dödade jag en oskyldig liten nattfjärtilsbebis, då gick det lite fortare.


Bild tagen från www.google.se




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!