Dogwear

Igår var det full rulle här hemma, hade nattbesök också, men jag klagar inte. Ibland behöver man prata ut, och när någon människa mår dåligt så ska man verkligen inte vara ensam - då är risken att man gör något dumt väldigt stor. Dock skulle Mona träffa mäklaren nu på morgonen så runt 10 fick jag lov och vakna, hade lätt kunnat ligga och sova i ett par timmar till men måste börja måla i mitt rum idag så det var väl lika bra.

Nu sitter jag i tvrums soffan och kollar på hundkläder till min hund Bazil, som är en petit braban con, med andra ord världens sötaste hundras.


Cirka 300 kronor

 
Cirka 200 kronor


Allt kommer från www.dogglas.se



Kommentarer
Postat av: Mona

Vill bara påpeka att det inte var jag som var ledsen ( denna gång hahaha).

2010-08-11 @ 22:49:41
Postat av: ägaren

Haha nej det var det inte

2010-08-13 @ 13:02:22
URL: http://zerahfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!