He was black and she was white

Blev chockad över att jag vaknade 10.45 idag, brukar sova till 12.00 eller 13.00 på dagarna. Aja, när jag vaknade i alla fall så ringde jag pappa, har inte pratat med honom på cirka 3 veckor så kände liksom att det var dags om man säger så. Men han kunde inte prata? Och det hörs massa borrmaskiner i bakgrunden? Vadfan nu, tänkte jag. Han håller på att göra om 3 rum hos sin granne och kommer vara med på tv3 om cirka en månad. Ni vet den där nya serien: Välkommen hem? Så pappa är ju praktiskt taget tv kändis nu haha ;)


Jag och min älskade far i Kreta - Grekland förra sommaren



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!