I want to be free

För ett par dagar sen var jag på elgiganten och fick syn på en jättesöt rosa mobil med tangenbord. Dock kostar den runt 1000 lappen vilket betyder att den endast hade en 2.0 megapixelkamera, vilket man egentligen kan säga är världens sämsta kamera.. Så den togs bort direkt. Nu sitter jag och kollar på deras hemsida men hittar inte alls någon som faller mig i smaken. Some other day maybe

Vaknade för cirkus 40 minuter sen, gick ner för att ta mig en kopp kaffe och möts av världens största geting, kul kul! Så nu ligger jag instängd i rummet som är fullt med massa madrasser och bloggar. Vågar jag gå ner nu? Fan jag är ju 1000034435 gånger större än den där getingen! Men nej, jag stannar nog här ett tag till!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!