I'm a godess on my knees

Jag är trött på att känna mig älskad, sen 2 timmar senare hatad. Jag är trött på allt drickande. Jag är trött på alla krav. Jag är trött på att först bli stöttad, och i senare vändor få äta upp alla val jag gör i livet. Jag är trött på allt grupptryck du faller för. Jag är trött på all dubbelmoral. Jag är trött på allt jävla skitsnack om en av dem som står mig närmast hjärtat. Jag är trött på att få skit för att jag bryr mig. Jag är trött på att alltid vara ditt andrahandsval när jag faktiskt borde vara din första prioritet. Jag är trött på att få skit när jag visar mig svag. Duger jag ens åt dig? Jag är trött och nu slår jag tillbaka. Enjoy








Kommentarer
Postat av: sara

Älskling, ring mig. Vi kan prata, om vad du vill.. vi kan träffas och göra ingenting om du vill... men tror det kan vara skönt att komma bort ett tag? <3

2010-08-04 @ 12:30:45
URL: http://oos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!