It's always the kids

Jag skulle verkligen behöva införskaffa mig en ny almenacka, tips på där det finns riktigt snygga? Såg en förra året på Tumba bokhandel men det kostade 700 kronor, känns lite överdrivet för ett pappersblock med snygg utsida.. Så jag får köra mina veckoplaner här tills jag införskaffat mig en ny för detta år.

Torsdag: Spackla klart i hela mitt rum och slipa klart dom ojämna ytorna
Fredag: Åka och handla en fototapet, färger + IKEA senare festa troligtvis
Lördag: Åka och kolla på en misse med moster i ösmo, får se vad som händer senare mot kvällen


Bild lånad från: www.google.se




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!