Little over my head

På kvällen satt jag och Micky och tog en kopp kaffe och snackade skit, då kom mamma med ett pysselkit. Så jag och micky sket i kaffet, praktiskt taget sprang ut och skulle leta efter sten. Går runt villan och vips är det kullar av stenar, vi fick ju inte tag på dem vackraste men det gick bra ändå. Skulle lägga in en bild men kan inte ta kort med min mobil när jag har superlite batteri. Och hittar jag laddaren? Nej. Nu har spöket laban varit här igen!!!!!! Åååå, blir galen när man inte hittar saker som man verkligen behöver. Den riktiga bilden kommer upp vid ett bättre tillfälle då jag säkert har hittat min mobil laddare.


Bilden tagen från www.google.se




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!