She will break your heart

Åh, snart sitter jag och Micky på båten med en strawberry daiquri. Efterlängtad kryssning. Vi firar 3 stycken av våra släktingar på båten också, det blir nog en kanonkryssning tippar jag på! Nu sitter jag och försöker boka en hytt åt mammas kollega Ulla men det är fullt. Jag blev chockad. För när jag och Sandra skulle åka på deras 107.5 kryssning som är den mest populäraste på hela året (?) så fanns det åtminstone 2 hytter kvar. Förstod inte vad problemet var, någonting måste vara fel på sidan men ack, då såg jag det. ERBJUDANDE: Summer kryssningar på Galaxy för endast 160 kronor för en fyrhytt.. Mina förväntningar steg direkt uppåt! Nu förväntar jag mig riktigt röj. Men inga problem, vi bokar in Ulla på en av våra deluxe hytter, där finns det ju gott om plats så det blir nog fin fint!

Nu sitter jag och väntar på Micky som håller på att fixa "några grejer" hahaha, jag fick mig ett gott skratt. Interntskämt, av vissa anledningar kan jag inte skriva det på bloggen. A true blogger eller vad säger ni? Lite mystik sådär!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!