Dripp after dripp

Du heter: Sara Birgith Lundström (ja, mitt mellannamn ärvde jag från min mormors död så det stannar)

Smeknamn: Zerah

Låt som när du är ledsen sörjer till: “This is me - Demi lavato"

Beroende av: Blogga, mysa, shoppa, äta god mat och att umgås med familj och vänner.

Vad tror folk om dig? Att jag är en bra lyssnare, att jag är stark psykiskt och att jag är en bitch.

Stämmer det? Att jag är en bra lyssnare? Ja, tydligen annars skulle inte så många av mina vänner be mig om råd. Att jag är stark? Det vet jag inte, för själv vet man ju ibland hur man mår om man mår skit, och även fast andra inte märker det så vet man det själv innerst inne, men om jag är bra på att dölja det så är svaret ja. Att jag är en bitch? No way. Är jag bitchig mot någon så är det för dem har förtjänat det.

Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon, bröst och rumpa.

Hur imponerar man på dig? Man får mig att skratta och man är social, det blir liksom aldrig en "pinsam tystnad"

Brukar du skratta för dig själv? Ja, idag som t.ex så hände det en sak inne på filmkedjan som gjorde så att jag nästan dog av garv. Ingen annan skrattade. Men jag kunde inte bry mig mindre. Ett gott skratt ska man inte hålla inne!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Gumman, jag fw mailet till carinas ******. Ni får läsa det där. Puss"
Var bor du? Stockholm, flyttade till Rönninge för cirka 1 månad sen.

Trivs du där? Ja, men det känns fortfarande som att jag ska åka tillbaka till mitt gamla hus, för det har ju ändå varit mitt hem sen jag var 12 år gammal.

Hur svarar du i mobilen? "Ah, tja"  "Hallå"  "Hej babe"

Vem ringde du senast? Mamma

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Jag är hemma på 4 minuter, gå ut med hunden fort så drar vi iväg och handlar käk

Antal timmar sömn inatt:
Vet inte, normalt för en normal människa kanske. Men jag kände bara nej när jag vaknade av att min hund skällde. Han tycker nämligen inte om att vara ensam, så jag gick ner med täcket och halvöppna ögon och la mig här nere, då kunde han sova igen. Han ville bara ha lite sällskap, sötnosen!

Sov du ensam: Nej

Brukar du komma i tid: Ja, i skolan fick jag beröm för att jag alltid var tidigast. Sen hatar jag tidsoptimister, man säger: kom hit 5 på middag, så dyker folk upp 7

Hur känner du dig nu:
Sjuk

Vanligaste färg på dina kläder: Svart.

Vad tycker du om fötter: Inte min favorit kroppsdel, men en kille får absolut inte ha för korta tånaglar!

Vad saknar du:
Mitt umgänge, eftersom jag håller på att renovera och allt i huset har jag knappt tid för mina nära och kära. Förlåt till er, jag lovar att jag ska pressa så att allt blir klart!

Hade du en bra kväll igår: Ja, jag vaknade upp, bjöd på kaffe, the och hembakade muffins. Senare tog jag en fika med Micky, därefter blev det film och hämtmat, sallad med mangocurrysås. Mumma!

Favorit dryck på morgonen: Färskpressad juice och latte.

När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt 02.00/03.00 har det blivit på sista tiden. Men när jag går i skolan så är det väl runt 00.00 jag ligger nedbäddad, sen handlar allt om humöret man är på.

Är du blyg? Nej, och jag skäms nästan aldrig heller. Då måste det vara något riktigt äckligt pinsamt som hänt! Och hur ofta sker sånt? Peppar,peppar ta i trä.

Sysslar du med någon idrott:
Nej, jag satsar på sången. Eller, jag gjorde det. Har haft en lång paus.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej men jag tror på attraktion vid första ögonkastet.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Kissa, knulla, runka, stoppa kuken i en paj bara för att.

Är du nöjd med ditt liv: Jag vill svara ja, men så är det faktiskt inte. Jag är nöjd över mitt boende, min familj men jag är inte nöjd över all press som läggs på mig, och jag vill inte bo i Sverige. Och jag vill ha ett jobb NU, ett bra jobb.

Är du bortskämd: Jag har bott med min mamma mest av mina föräldrar då, under hela mitt liv. Och har man bra ekonomi varför inte vara generös med det till sitt barn. Jag har varit bortskämd, men nu finns det en budget som åker in på mitt konto varje månad, och det ska räcka. Och det gör det.

Vad gör du i morgon:
Jag spacklar klart allting i mitt rum, slipar och målar klart åtminstone en vägg. Jag smsar jenyi och frågar om Robbans nummer så han kan fixa mitt snygga golv som vi hämtade idag.

Vad är det värsta du vet? Människor som har förutfattade meningar, rasister, folk som har någonting emot polisen, och vänner som går bakom ryggen.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, det har jag.

Vad är det finaste du fått? En gång var det rosor i hela mitt rum och rosblad uppför hela trappan och in i mitt rum, på sängen satt min dåvarande pojkvän med en nalle och ett par hjärtörhängen. Synd att man inte uppskattade sånt när man var 14.

En speciell dag du minns: När jag fick mina hundar, första hunden fick jag när jag var 6 år och  den andra när jag var 13. Världens sötaste och mest omaka par.

Du samlar på: Skor, kavajer och väskor

Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Min bästa vän Jenyi

När grät du senast: Igår

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Flytta, ge tillbaka allt fint jag fått genom åren till min mamma, skänka till fattiga barn/länder, och resa samt spara

Vill du gifta dig: Ja

Vill du ha barn: Ja, först var min minimum gräns 23-25, sen efter massa skräckhistorier har jag ändrat den till 26-28. Tycker inte man ska skaffa barn när man själv är ett barn.

Är du musikalisk? Ja väldigt, jag har spelat alla intrument som finns och sjungt från och till sen jag var 4 år.

Vad dricker du helst när du är törstig: Bubblish

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej tyvärr

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Klart man har

Biter du på naglarna: Nej, dem går av.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!