I'm the one

Sitter här och sjunger/övar rösten till Stand by me av Ben. E king. Så fin låt, tänker på dig farfar. Mickys katt är utanför och mjauar, kan inte öppna åt sötisen då finns chansen att min rottis kekar han till frukost. Dagen började med att jag och Micky åkte till Södertörns högskola, följde med henne, inte kul att åka själv första gången. Hon sov över här också, ringde mig 00.00 helt förtvivlad med gråten i halsen att det hade flugit in en bålgeting i hennes rum, (och jag som har ganska kraftig getingfobi) sa ju till henne att komma hit direkt, så slutade med att hon sov över här. Myyys!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!