Walking in memphis

Jag har inget liv utanför mitt hus just nu. Igår var jag och mamma och beställde min fondvägg, det blir ett tigermönster i gul-guld-beige färg, svårt att förklara såhär. Det stod mellan dem färgerna eller grå-svart men tror inte det alls skulle gått ihop med knallvita möbler. Var tvungen att ringa pappa om råd, jag tvivlar inte en sekund på hans smak. Sen blandade jag ihop en egen färg som ska gå ihop med den väggen.


Bild lånad från www.google.se

Dock kommer kruxet med att innan man kan börja sätta igång och måla är att du först måste spackla bort precis alla kanter som finns i hela rummet för bästa resultat. Så i morse åkte jag och mamma iväg till Jula i Moraberg för att fixa en slipmaskin, nu har jag stått som en jävla idiot och slipat och det är lååååååååångt kvar innan jag blir klar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!