You gotta s-shake it off

Kolla vilken söt present jag fick av min mamma på kryssningen, självklart köpte jag en söt barbapappa till henne. Sjukt söt var den. Min fetisch ligger hos HK, och min mammas är barbapappor, haha!! Ja, vid det här lagret så borde ni veta att jag är absolut galen i HK? om det inte har kommit fram - så är jag det i alla fall, haha. Så självklart var mamma söt och köpte denna söta neccesär till mig, blev jätteglad över bara den här, sen sa hon: öppna. Där låg det ett par örhängen från märket SNÖ, som jag btw avgudar! Stora och runda, precis som jag vill ha det! Tack älskade du











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!