Chills me out

Igår begav jag mig in till Östermalm för att ha en myskväll med mina kollegor för att lära oss slå in paket, samt få info om Arlanda. Även en av Arlandas chefer kom dit och berättade lite mer ingående. Papper delades ut och sedan fick vi se utstyrseln vi skulle ha på oss. Därefter gick jag, Sara och en till tjej hela vägen till T centralen. Jag och Sara bor båda i Rönninge, så då åker vi tillsammans till jobbet på morgonen. Skönt! Alla var jättetrevliga och jag hade en underhållande kväll.

Idag var jag i Tumba och fixade en internetbank, ett sparkonto också och det är gratis till en viss ålder så varför inte. Nu sitter jag på kontoret, mamma ska bara fixa några saker sen blir det hem för att göra ordning någon smaskig middag.




Kommentarer
Postat av: tjorven

vilken otroligt tjusig bild!

2010-12-11 @ 15:47:26
URL: http://zerahfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!