Gonna spend my rings

Det har inte blivit någon uppdatering på ett par dagar eftersom jag börjat på mitt nya jobb. Just nu jobbar jag på Arlanda som "santas little helper/s". Där står vi på eventytan och försöker få barnen och kanske till och vuxna att kasta snöbollar, samtidigt som vi på andra stationer står och slår in julpaket som folk köpt. Det är ett ganska underhållande jobb, man får direkt kontakt med människor och både roliga och underliga samtal. Egentligen skulle jag vara ledig nu torsdag, fredag, och lördag men dem ringde idag så det blir jobb för mig imorgon också. Därefter direkt till solna med mamma och Johan. Trött man kommer vara men det är värt pengarna, jag älskar mitt jobb.

Idag måste mina rum städas, både sovrummet och walk in closet samt tvätta och plocka ut en outfit för imorgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!