Maria Maria

Jag jobbade igår i alla fall, dem behövde mig så självklart ställde jag upp. Efter det var jag med en kompis, fick inte jättebra sömn inatt. Först hade mamma ingen nyckel, sen fick jag flera sms och sen började det ringa på telefonen 05.30. Av erfarenhet så svarar man inte på samtal som kommer in den tiden på morgonen.

Snart ska jag hoppa in i badet, ikväll har vi ett bokat bord på Wallmans salonger som väntar på oss. Det är ett par år sedan vi var där nu, men min förra upplevelse därifrån var magisk. Jag älskar wallmans, det är något som jag verkligen skulle vilja jobba med. Vara bartender/servitris samtidigt som jag får sjunga. Men jag älskar mitt jobb, och jag vill inte byta det.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!