On a sunday mornin'

Igår var en hemsk dag, inget gick som jag ville. Låter lite egotrippat i och för sig om man tänker på alla världens katastrofer men. Ibland måste de få handla om en själv också. Mina planer för den här helgen har gått rent ut sagt åt helvete. Jag hoppas att nästa helg blir bättre. Inatt blev jag på riktigt depphumör, bråkade med någon också som jag aldrig skulle vilja bråka med. Förlåt. Fick riktigt dålig sömn inatt, när klockan ringde imorse tänkte jag att det inte kunde vara sant! Den kunde omöjligt vara 9.00! Trots att jag gick upp då, så skulle jag inte komma i tid till jobbet så drog iväg ett sms till pappa och han ställde upp. Som vanligt :) Pappsen. Han var lite tidig så vi åkte förbi en snabb fika hos farmor, där Pia också var. Mysigt! Det gjorde mig på bra humör, imorgon läggs nämligen min farmor in på sjukhuset. Dem ska göra lite tester och sånt, så vi får se vad som händer eller vad som är "fel".. Jobbade från 11.30-18.30. Idag fick jag träffa några av mina arbets kollegor, Rebecka, Petra och Robin. Kände redan Robin sen förut så det var skönt :) dem andra var jätte trevliga också. Efter jobbet kom Roy och hämtade mig och vi åkte hem och åt middag, samtidigt som jag klickade på tv:n och såg att det var Gossip girl på, yey!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!