Crunch sniffer arent you?

Aaah. Var riktigt irreterad förut som ni kan ser ungefär tre inlägg neråt.. Tjaffsade med min såkallade coach idag, dvs. min mentor om att jag inte ska behöva vänta 5 timmar och lalala.. Men nej, envis. Så fick jag ett sms från min älskling på vägen till bilen - han hade fixat så att jag inte blev struken från kursen som jag körde i. Hur underbar är inte han? 2 minuter tog de för han och för mig tog de 30 minuter utan något resultat, bara onödigt tjaffs. Älskar dig gubben!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Kärleken är härlig ibland:)Bra att du fixade provet.Jag e stolt över dig min dotter/kram Pappa

2010-02-03 @ 21:08:45
Postat av: Johanna

Fin bild! :D

2010-02-04 @ 02:39:33
URL: http://johannawennerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!