Give me your hand

Herregud.. Idag åkte jag, mamma och jenyi till Södertälje för att ta vaccinationssprutan mot Hepatit A och B, jag kommer ihåg att förra gången var jag nervös, men det kändes knappt. Men nu, ouf, nu kändes det ordentligt. Man får inte vara spänd i musklerna heller och jag som gymmade igår och har världens träningsvärk idag fick ju då väldigt ont va.. Men, nu är det klart. Nu har jag i alla fall cirka 15 års skydd! Läkaren/sköterskan som tog sprutan på mig bad mig lägga mig ner flera gånger för hon trodde att jag skulle tuppa av, och det kändes också som om jag skulle det men jag la mig ändå inte ner.. Envis.....


Uscha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!