Goddes' of mine

Jag är ganska trött just, svider i mina ögon. Har precis tagit ett snabb bad och satt in massa balsam på mina extensions - ska ta bort dem. Varför? Jo, Jenyi berättade för mig att hennes kompis hade varit i Thailand och haft samma extensions som mig (keratin extensions) och hon kunde inte ens kamma sitt hår där nere! Sedan läste jag på internet att jag inte kommer kunna doppa håret i varken kloor eller saltvatten för då kommer det lösas upp, så det är lika bra att ta bort dem. Sen kommer jag låta håret vila lite och sedan kommer jag sätta in det igen lagom till skolavslutningen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!