I'm missing your love..

Igår var det våran ettårsdag, han bjöd mig på hemmagjord köttfärssås och spagetti m. efterrätt. Jag gav honom en jättesöt nalle som höll i ett hjärta. Kollektiv trafiken var både dålig dit och hem, det tog mig 1,5 timma att bara komma från Tullinge till T centralen! Något skoj eller..

Idag var det som sagt också knas med trafiken, jag frös så mycket så jag fick ett blåmärke på låret. Jag kom hem och började störtböla för att det gjorde så ont. Imorgon är det skola, inte taggad. Har precis skickat in min artikel på Svenskan, känns inte som att det gick bra för jag kände att jag inte hade tillräckligt med tid. Får hoppas på det bästa!


Här är gårdagens outfit, min mysiga stickade tunika från Gina tricot. 150 spänn!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gulliga ni är mot varandra:) Tråkigt att du frös så mycket.Men du måste klä dig varmt.Du vet ,det är ju vinter ute:) /Pappa

2010-02-22 @ 10:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!