Never though I would meet someone like

Sitter och kollar på The Biggest Loser, gud egentligen vad gymma vissa är. En tjej har gått ner 40 kilo, det är 40 stycken mjökpaket, fatta? Henne hejar jag på i alla fall. Nu sitter jag och smuttar lite på frysta blåbär, inte lika gott som hallon men hellre det en godis som sagt.

En jävla skitdag idag i skolan. Efter det körde jag stenhårt på gymmet en timme med Linnéa. 
90 x mage
5 min pw
5 min motionscykel
5 min cykel
200 x armar

mat:
frukost: omelett utan äggula med skivade cocktail tomater + vatten
lunch: panerad fisk med 3 små potatisar + vatten
mellanmål: vitamin wells + macka / frysta blåbär
middag: 2 st omeletter utan ägggula




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!