Start living my life for me!!

AVSLUTA MENINGEN:

Jag har insett att min senaste kyss.. var lång
Jag lyssnar på... ingenting
Du mår bäst när du... är med mina vänner
Stockholms bästa stadsdel är... djurgården
Den bästa krogen heter... har inte gått på tillräckligt många för att säga att någon är bäst
Jag pratar... sen slutar jag och börjar tänka på annat och glömmer bort det jag nyss sagt
Jag älskar/tycker om... caprinja drink fullproppad med limeskivor
Min bästa vän(ner) är... Jenyi utan tvekan
Min första riktiga kyss... var i sjuan
Jag avskyr när folk frågar... saker jag inte kan säga ärligt
Kärlek är... när din käraste är ditt lyckopiller
Någonstans, tänker någon... titta på månen Pappa 
Jag kommer alltid att vara...
mig själv
Jag är hemligt förälskad i... Jude Law
Sist jag grät var... 9 februari
Min mobiltelefon är... jag hatar touch
När jag vaknar på morgonen... somnar jag om minst en kvart
Innan jag går och lägger mig... tänker på en längtan jag har så jag kanske får turen att drömma om det
Just nu tänker jag på... att jag måste sova
Bebisar är... snoriga och dregliga
Homosexuella är... säg bara som det är  - gay eller inte gay
Blondinbella är... stor mun
Ikväll ska jag... sova
I morgon kommer jag... kasta min papperskorg (don't ask why..)
Jag vill verkligen... att det ska bli helg!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag Älskar dig min dotter :)

2010-02-11 @ 08:11:59
Postat av: Anonym

jag älskar dig min dotter :)

2010-02-11 @ 08:15:41
Postat av: Johanna

Det där att du pratar och sen glömmer bort vad du pratat om stämmer nog ganska bra :D haha!

2010-02-11 @ 16:07:54
URL: http://johannawennerlund.blogg.se/
Postat av: Ägaren

Ja du märkte det förlåt! :( haha!

2010-02-11 @ 18:46:17
URL: http://zerahfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!