Tear into a can

Hade ett muntligt prov idag, tror det är första gången jag gör ett muntligt prov faktiskt utan att skolka. Gick bra, men det är lite jobbigt att prata sådär när det sitter en helt grupp människor och bara stirrar på en. Även fast jag kände alla i den gruppen grymt bra så blir det en slags spänd stämmning. Känner du som jag? Gör som jag. Jag väljer att istället för att stirra ner mig i pappret så tittar jag bara på läraren och tänker på mitt ordval och att inte prata för fort. Då brukar det gå rätt bra, han sa också till mig att jag ska skicka in en vg/mvg del idag så kommer jag få ett bättre betyg, skönt :)

Nu ska jag plugga vidare lite med FEK B uppgiften, kom på lite mer hot och så för företaget. Sen blir det lite Italienska pluggning. Btw. Jag hatar Italienska. Speciellt steg 2... Köpte en monster dryck nyss när jag var nere i Centrum och köpte lunch, har aldrig testat den för att jag tycker det smakar så ohälsosamt samt att det är kolsyra i. Ni vet väl att man går upp i vikt av kolsyra? Så jag har tagit bort det helt och hållet från mitt liv förutom i vissa alkoholhaltiga drycker då. Men till min förvåning så var Monster drycken grymt god! Sorry kolsyra, you're back in my life.


hahhaa, sex säljer.. Eller.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!