There's no easy way out

Hej!

Nu sitter jag på kontoret efter en jobbig måndag. Usch, hade verkligen ingen lust alls att gå upp i morse. Hade sådan stor lust att bara stänga av alarmet och sova vidare ett par timmar, och min pojkvän skulle inte exakt bli arg på mig om jag stängde av alarmet heller.

I lördags kom Sara hem till mig, vi drack lite och körde lite drickspel. Sedan skickade Sandra sms och sa att vi skulle komma till centrum - inte nog med det, vi drog dit och till slut blev det rätt mycket folk. Jättetrevligt!

Och igår.. Ja, en väldigt förvirrande dag måste jag säga. Men min pojkvän bjöd mig på sushi och bio, vi kollade på Farsan, sämsta filmen jag sett på länge. Man kunde lika gärna ha gått till Alby eller något annat ghetto ställe och lyssnat på en import turk.

Vi hörs!


bild lånad från: google.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!