And I'm gonna get stronger now

Hej!

Imorgon har vi prov i rättskunskap, känns som att det kommer gå åt helvete. Inte riktigt så haj på det där än, men får väl hoppas att det kommer. Somnade runt 6 tiden idag och vaknade upp runt tio, inte så jäkla lätt att somna om då kan jag säga.

Försesten, ni ser ju att jag har en ny design. Duktiga Johanna ( www.johannawennerlund.blogg.se ) som gjort den, tack hjärtat - du kan ju börja ta betalt! passar mycket mer in på mig än den förra, kändes lite mer random.. Dock kommer det komma en till design lite senare om cirka 3 veckor eller så beror på hur länge jag kommer få vänta på de nya korten och den dem före mig i kön till en ny design.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!