Welcome to soccerplan

Sitter på lektionen och inte gör ett skit. Har en vikarie nu så det händer inte så mycket. Tror jag ska sova hos pappa ikväll, behöver plugga lite på idrottsupplägget och så, och jag har bestämt att pappa ska få vara min försökskanin. Varsegod pappa, :D njuuuut, haha.

Hade psykologiprov också, gick rätt bra men får se om det räcker. Glömde att plugga igår och det brukar ju inte resultera till det bästa i alla lägen. Hursom, åt på Kaffe Latte, jättefräsht och god mat men dem glömde bort min beställning, fick en cola för det - gav den dirr till Linnéa och hon blev lika glad som ett barn på julafton. Colanarkoman :) haha.

I morse fick jag sällskap av Johanna, alltid lika trevligt. Så underbar tjej det där alltså!




Kommentarer
Postat av: Johanna

Du me! :D

2010-02-09 @ 08:57:10
URL: http://johannawennerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!