What have you done today to make you feel proud?

I fredags så kom Blondi till mig, vi gjorde oss i ordning, fixade lite dricka och fick skjuts av Johannas pojkvän Alex till Shiggi, var inte där speciellt länge innan vi drog vidare till Martin där det var en annan fest, hade sjukt kul önskar bara att jag hade kunnat vara där lite längre. Mötte min pojkvän så åkte vi hem till mig och sov och mös :)

I lördags var vi hos Johanna där det var födelsedagsfest för Alex som fyllde 20. Grym musik och trevliga människor, härlig kväll! Kände dock att jag var grymt trött så drog där ifrån med Jenyi ungefär runt halv två tiden. Tog taxi hem (hur lat e man inte..)





Kommentarer
Postat av: Blondie

Tack för en trevlig kväll i fredags gumman, hade så kul. Detta måste göras igen :)<3

2010-02-10 @ 20:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!