When you're lying here in my arms!

Åh, det var verkligen jobbigt att säga hejdå till min pojkvän idag. Han var så söt och självklart började jag lipa. Vi ses snart igen älskling, glöm inte hur mycket jag älskar dig<3 Åh, snart åker vi! Idag inhandlades 7 engångskameror + 2 stycken undervattenkameror! Känner mig illamående, blir alltid så innan jag ska flyga. Fast sen när jag sitter på flyget brukar det inte vara några problem. Nej, nu ska jag fortsätta packa och väga väskan! Endast 8 kg för att få plats med 12 kg med saker från Thailand. Hur ska jag klara detta?!






Kommentarer
Postat av: miccky

Ha så bra nu, och sola för mig också ;) <3

2010-02-24 @ 09:48:42
URL: http://miccky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!