Don't eat were you shit!!!

.. är någonting jag borde tänkt på innan.


Hursomhelst, idag har jag kollat runt på lite Thailands resor. Har blivit så suktad ju av loweo,foki och kenza alla på krabi. Så jag tänkte att nu får de väl ändå vara min tur, det är två år sen jag var i Thailand och nu tror jag att jag har lyckats med mitt tjat och alla fjäskande bilder. Äntligen!!

Så antagligen kommer vi åkte snart, bort från alla äckliga,uppkäftiga människor och in med glada trevliga buddhister!


Värmekällan i Thailand, mysigt!




Kommentarer
Postat av: miccky

Ta med mig, haha :D

2010-01-08 @ 11:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!