Exuse me, how you doin'?

Jag och jenyi har tänkt att tatuera oss i Thailand nu när vi åker. Jag vet vart jag ska ha den, just nu har jag bestämt mig för det stället, men det kan ju variera. Jenyi har ju redan gjort det så hon vet ju hennes smärttröskel och hur det känns men jag har inte den blekaste, och jag hatar att inte veta. Så.. då måste jag ju självklart pröva.
Antingen kommer vi göra varsin eller något minne men inga namn dock! men någonting som symboliserar någonting för våran vänskap.

Någonting sånt här skulle jag vilja göra



Dock måste det här varit den fulaste tatueringen jag sett, började skratta så fort jag såg den.


sexy star tattoo

Bilderna är tagna från google.se



Kommentarer
Postat av: Johanna

Undra om tjejerna blev nöjda :P

2010-01-18 @ 17:57:46
URL: http://johannawennerlund.blogg.se/
Postat av: sara lundström

Eller hur ser ut som stryk :)

2010-01-19 @ 00:37:52
URL: http://zerahfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!